Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 27 ianuarie 2017

MARIA CIOBANU, Selectii


MARIA CIOBANU - M-a facut maica frumoasa.mp3
MARIA CIOBANU - M-a plimbat neica prin targuri.mp3
MARIA CIOBANU - M-a prins dorul de Marin (1966).mp3
MARIA CIOBANU - Ma-ntreaba frunza si vantu'.mp3
MARIA CIOBANU - Ma dusei la fantanita.mp3
MARIA CIOBANU - Ma dusei pe camp cu flori(1972).mp3
MARIA CIOBANU - Ma dusei printre razoare.mp3
MARIA CIOBANU - Ma gandesc neicuta-l meu, la noi.mp3
MARIA CIOBANU - Ma suii în deal la vii.mp3
MARIA CIOBANU - Ma uit Doamne, cum se duce.mp3
MARIA CIOBANU - Ma uit peste-ntregu' sat (1981).mp3
MARIA CIOBANU - Mai Gilort, rau repejor.mp3
MARIA CIOBANU - Mai la deal, de casa mea.mp3
MARIA CIOBANU - Mai Marie, mai olteanca(1972).MP3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta de pe ses(1975).mp3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta, ce pacat.MP3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta, Constantine.mp3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta, Ionele(1975).MP3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta, mai Caline(1980).MP3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta, mai gorjene.MP3
MARIA CIOBANU - Mai neicuta, mai oltene.MP3
MARIA CIOBANU - Mama mea, la tine vin.mp3
MARIA CIOBANU - Mama mea, maicuta buna.mp3
MARIA CIOBANU - Mamelor, care-aveti fete.MP3
MARIA CIOBANU - Mandro-n lunca Banului.mp3
MARIA CIOBANU - Mi-am luat cantecul, cu mine.mp3
MARIA CIOBANU - Morarita.mp3


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: