Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 27 ianuarie 2017

GABI LUNCA, Selectii

GABI LUNCA - Afara ploua si varsa.mp3
GABI LUNCA - Ai uitat, neica, cuvantul.mp3
GABI LUNCA - Am avut o maicusoara.mp3
GABI LUNCA - Am gasit o floare rupta.mp3
GABI LUNCA - Am visat aseara.mp3
GABI LUNCA - Amar, amar.mp3
GABI LUNCA - Anii mei si tineretea.mp3
GABI LUNCA - Aseara la noi in sat.mp3
GABI LUNCA - Azi e nor, maine-i senin.mp3
GABI LUNCA - Balalau.mp3
GABI LUNCA - Batui pe murgul cu palma.mp3
GABI LUNCA - Bucuresti,ora exacta.mp3
GABI LUNCA - Cantec la imbracatul miresei.mp3
GABI LUNCA - Cate griji are o mama.mp3
GABI LUNCA - Cirip, cip, cip.mp3
GABI LUNCA - Cucule  de unde vii.mp3
GABI LUNCA - Cuculet de la padure.mp3
GABI LUNCA - Da doamne ,ploaie cu foc.mp3
GABI LUNCA - Da mama cu biciu-n mine.mp3
GABI LUNCA - Daca zici ca ma iubesti.mp3
GABI LUNCA - De la padure, la sat.mp3
GABI LUNCA - De stiam ca iese asa.mp3
GABI LUNCA - De unde vii tu, mai lele.mp3
GABI LUNCA - Doua mame pentr-o fata.mp3
GABI LUNCA - Erau o data doi iubiti.mp3
GABI LUNCA - Eu de cand te-am cunoscut.mp3
GABI LUNCA - Fata care vinde flori.mp3
GABI LUNCA - Fericit e omu-n lume.mp3
GABI LUNCA - Floraresele.MP3
GABI LUNCA - Grea mi-e, Doamne, inima.mp3
GABI LUNCA - Haide, spune.mp3
GABI LUNCA - Ia mai toarn-o damigeana.mp3
GABI LUNCA - Ieri, a fost o zi frumoasa.mp3

Niciun comentariu: