Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 22 ianuarie 2017

ILEANA CIUCULETE - SELECTII


Ileana Ciuculete - Dorule, suflet de câine.mp3
Ileana Ciuculete - Dorule, tu ce mai vrei.mp3
Ileana Ciuculete - Dragostea e floare rara.mp3
Ileana Ciuculete - Dragostea e rau de foc.mp3
Ileana Ciuculete - Du-ma, du-ma, dorule.mp3
Ileana Ciuculete - Era intr-o zi de vara.mp3
Ileana Ciuculete - Eu la joc, soacra la joc.mp3
Ileana Ciuculete - Eu la vreme nu ma dau.mp3
Ileana Ciuculete - Eu le-am spus ochilor mei.mp3
Ileana Ciuculete - Eu ma duc unde mi-e gandul.mp3
Ileana Ciuculete - Eu nu mananc tot ce zboara.mp3
Ileana Ciuculete - Eu ti-am spus de-atâtea ori.mp3
Ileana Ciuculete - Fir-ai al naibii de dor.mp3
Ileana Ciuculete - Hai barbate taci, taci, taci.mp3
Ileana Ciuculete - Hora de la Chisinau.Mp3
Ileana Ciuculete - Hora de la Dobrotesti.mp3
Ileana Ciuculete - Hora de la Piscu` Vechi.mp3
Ileana Ciuculete - Hora la romani.mp3
Ileana Ciuculete - Hora lui Jiva.mp3
Ileana Ciuculete - Ia-ma-n brate, puiule.mp3
Ileana Ciuculete - Iarta-ma maicuta mea.mp3
Ileana Ciuculete - In carciuma la Potcoava.mp3
Ileana Ciuculete - In padure la Vedea.mp3