Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 25 ianuarie 2017

ROMICA PUCEANU, Muzica lautareasca

ROMICA PUCEANU - De-as trai ca bradu-n munte.mp3
ROMICA PUCEANU - De cand te iubesc pe tine.mp3
ROMICA PUCEANU - De ce cand ne intalnim.mp3
ROMICA PUCEANU - De stiam ca iese-asa.mp3
ROMICA PUCEANU - Deschide gropare mormântul.mp3
ROMICA PUCEANU - Didina, Didina mea.mp3
ROMICA PUCEANU - Doamne, copilasii mei.mp3
ROMICA PUCEANU - Doi tovarasi am la drum.mp3
ROMICA PUCEANU - Dreg la ghete, la papuci.mp3
ROMICA PUCEANU - Erai fata mandra-n sat.mp3
ROMICA PUCEANU - Eram tanara ca floarea.mp3
ROMICA PUCEANU - Erau zarzarii 'nfloriti.mp3
ROMICA PUCEANU - Eu de cand te-am cunoscut.mp3
ROMICA PUCEANU - Floraresele.mp3
ROMICA PUCEANU - Foaie verde gladiol.mp3
ROMICA PUCEANU - Frumoasa-i nunta la tara.mp3
ROMICA PUCEANU - Geaba ma mai duc acasa.mp3
ROMICA PUCEANU - Grea e boala de plamani.mp3
ROMICA PUCEANU - I-auzi lele, popa toaca.mp3
ROMICA PUCEANU - Iesi fetito de m-asculta.mp3
ROMICA PUCEANU - Ileana, Ileana.mp3
ROMICA PUCEANU - În carute colorate.mp3
ROMICA PUCEANU - Inel, inel de aur.mp3
ROMICA PUCEANU - Inima de tiganca.mp3
ROMICA PUCEANU - Inimioara, inimioara.mp3

Niciun comentariu: