Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 11 august 2011

ANA ALMASANA CIONTEA


ANA ALMASANA CIONTEA - Doina Iancului.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Eu doinesc padurea suna.mp3
ANA ALMASANA CIONTEA - Greu e, Doamne, greu.mp3
ANA ALMASANA CIONTEA - Ioane de peste deal.mp3
ANA ALMASANA CIONTEA - La Gherla la ferestruica.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Ma dusei in deal la fan.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Mai Patrut de pe delut.mp3
ANA ALMASANA CIONTEA - Mandra-i nana almasana.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Mandru-i badea ardelean.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Mandru-i badea si falos.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Moarce cuc mi o cantat.mp3
ANA ALMASANA CIONTEA - Mult mi-i dor.mp3
ANA ALMASANA CIONTEA - Murgule cu coama rara.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Nu gandi bade ca-mi pasa.wma
ANA ALMASANA CIONTEA - Pare-mi rau ca trece vremea.wav
ANA ALMASANA CIONTEA - Pe unde mi-e mie drag.wav
ANA ALMASANA CIONTEA - Vine Crisul de la munte.wma

DOWNLOAD: