Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 14 august 2011

PETRICA M.S. SI C-TIN ENCEANU - DIN DRAGOSTE SI DOR


01 Constantin Enceanu-Minte si el de nevoie .mp3
02 Petrica Matu Stoian- Sapte mandre am tocmite .mp3
03 Petrica Matu Stoian-Plec pe o poteca mica.mp3
04 Petrica Matu Stoian-Cu altii nu ma masor.mp3
05 Petrica Matu Stoian-Sunt eu tanar si frumos.mp3
06 Constantin Enceanu-Frumosul cu cheltuiala se tine.mp3
07 Constantin Enceanu-Tot drumul nu ii ajunge.mp3
08 Petrica Matu Stoian-Eu am lasat-o de mult .mp3
09 Petrica Matu Stoian-In genunchi intre icoane .mp3
10 Petrica Matu Stoian-Carpa mandrei galbena.mp3
11 Constantin Enceanu-Mi-am vazut de casa mea.mp3
12 Constantin Enceanu-Ne leaga doar supararea.mp3
13 Constantin Enceanu-Sa fac rostul fetitei mele.mp3
14 Constantin Enceanu-Tot din dragoste si dor.mp3
15 Petrica Matu Stoian-Mandra mea vrea alt barbat.mp3
16 Constantin Enceanu-Acum sunt bun de iubit.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: