Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 14 august 2011

Nina Predescu si Irina Zoican


Nina Predescu & Irina Zoican-Sa dea lume bunul Dumnezeu.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Au, au inimioara mea.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Azi de ziua ta.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Cat mai esti tanara fata.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Cati dusmani mai am si eu.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Fir-ai de strainatate.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Hai cu dantul ca la munte.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Iesi muichita pan la poarta.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Mandra-i muma, mandru-i tata.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Multa dragoste avui.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Multe-n viata mi-am dorit.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Muntele ramane munte.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Nana mi-ai luat inima.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Nana pentru-a ta gurita.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Sarbatorile ne-aduna.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Spune nana, spune cine.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Ti-am cantat lume si-ti cant.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Tine hora, tine-o bine.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Trecui cuscre dunarea.mp3
Nina Predescu & Irina Zoican - Viata draga, viata.mp3

DOWNLOAD: