Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 14 august 2011

NINA PREDESCU


Nina Predescu - Am plecat in lumea mare.mp3
Nina Predescu - Ascultati-ma dusmani.mp3
Nina Predescu - Ce ai dorule cu mine.mp3
Nina Predescu - Cum am vorbit nana noi.mp3
Nina Predescu - De-o fi nana sa traiesc.mp3
Nina Predescu - De nu ne-o fi nana.mp3
Nina Predescu - Du-te dor,vino dor.mp3
Nina Predescu - Fir-ai nana tu de hot.mp3
Nina Predescu - Geaba Doamne i-mi dai bani.mp3
Nina Predescu - La multi ani,neam romanesc.mp3
Nina Predescu - Ma cheama-napoi pamantul.mp3
Nina Predescu - Ma vorbesc dusmanii mei.mp3
Nina Predescu - Nan-al meu pentru mata.mp3
Nina Predescu - Nana,de dragul matale.mp3
Nina Predescu - Nana,tu nu traiesti bine.mp3
Nina Predescu - Nu stii nana cum traiesc.mp3
Nina Predescu - Padure verde frumoasa.mp3
Nina Predescu - S-a gandit barbatul meu.mp3
Nina Predescu - Spune nana, ce-ai de gand.mp3
Nina Predescu - Stie sufletelul meu.mp3
Nina Predescu - Vino nana la conac.mp3

DOWNLOAD: