Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 14 august 2011

ELENA PURJA


ELENA PURJA - A meu barbat nu-i barbat.mp3
ELENA PURJA - Aseara pe inserat.mp3
ELENA PURJA - Cat e lumea sub cel soare.mp3
ELENA PURJA - Ceteruica, cand te aud.mp3
ELENA PURJA - Cine-aude a mea gurita.wma
ELENA PURJA - Doi boieri batrani.mp3
ELENA PURJA - Frunza verde din parau.mp3
ELENA PURJA - Hai Lenuto-n deal la vie.mp3
ELENA PURJA - Hora batraneasca.mp3
ELENA PURJA - Horea lui Pintea - hora cu noduri.mp3
ELENA PURJA - La gaina.mp3
ELENA PURJA - Mai badita, floare dulce.wma
ELENA PURJA - Mie, cucu, sa nu- mi cante.mp3
ELENA PURJA - Miorita.mp3
ELENA PURJA - Nu gandi bade, gandi.mp3
ELENA PURJA - Pe izvor, pe izvoras.wma
ELENA PURJA - S-o dus badea in armata.wav
ELENA PURJA - Saraci cantecele mele.wav
ELENA PURJA - Tanara m-am maritat.wav
ELENA PURJA - Trei miori dalbe.wav
ELENA PURJA - Zi-i ceteras numai zi-i.wav

DOWNLOAD: