Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 3 septembrie 2011

DORINA DRAGHICI


Dorina Draghici - Adevarata mea dragoste.mp3
Dorina Draghici - Albastrele.mp3
Dorina Draghici - Azi noapte te-am visat.mp3
Dorina Draghici - Cand trandafirii au inflorit.mp3
Dorina Draghici - Ce frumos imi raspunzi, Alo.mp3
Dorina Draghici - Ce vrei sa faci din mine.mp3
Dorina Draghici - Cine mi-e drag ma asteapta.mp3
Dorina Draghici - De-acum ne vom desparti.mp3
Dorina Draghici - De ce mi-ai scris.mp3
Dorina Draghici - De ce nu esti ca-n prima zi.mp3
Dorina Draghici - De ce nu vii.mp3
Dorina Draghici - E miezul noptii.mp3
Dorina Draghici - Habar n-ai tu.mp3
Dorina Draghici - In amurgul vietii mele.mp3
Dorina Draghici - Inimile noastre se-ntalnesc.mp3
Dorina Draghici - La un cuvant al tau.mp3
Dorina Draghici - Marinica (1955).mp3
Dorina Draghici - N-am stiut.wav
Dorina Draghici - Nu ma mai gandesc la tine.wav
Dorina Draghici - Nu uita ca-ntr-o zi ne-am iubit.mp3


DOWNLOAD:

Niciun comentariu: