Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 6 septembrie 2011

NELU PLOIESTEANU - Doua vieti de-as mai avea

01. Nelu Ploiesteanu - Zori de ziua se revarsa.mp3
02. Mioara Lincan - Ma mandresc ca sunt tiganca.mp3
03. Nelu Ploiesteanu si Mioara Lincan - Sunt mai pacatos ca dracul.mp3
04. Nelu Ploiesteanu si Mioara Lincan - Daca lumea ma vorbeste.mp3
05. Mioara Lincan - Hai la hora mare.mp3
06. Nelu Ploiesteanu - Cand ma apuca dorul - Am un fratior.mp3
07. Nelu Ploiesteanu - Omul pentru ce munceste.mp3
08. Mioara Lincan - Sunt fata de om sarac.mp3
09. Mioara Lincan - Doua vieti de-as mai trai.mp3
10. Nelu Ploiesteanu si Mioara Lincan - La casa cu poarta verde.mp3
11. Mioara Lincan - Ce nunta frumoasa.mp3
12. Nelu Ploiesteanu - Trenul vietii.mp3
13. Nelu Ploiesteanu - Lacrimile Mele (Instrumental) - Nuante Sarbesti.mp3
14. Mioara Lincan - Eu va cant in asta seara.mp3
15. Mioara Lincan - Am sa beau, am sa beau.mp3
16. Mioara Lincan - Haide, hai, inima mea.mp3
17. Nelu Ploiesteanu si Mioara Lincan - Piatra, piatra.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: