Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 3 septembrie 2011

MITRITA CRETU - Eu cant lume pentru tine (2011)


01.MITRITA CRETU - Eu cant lume pentru tine.mp3
02.MITRITA CRETU - Hai jucati mai vasluieni.mp3
03.MITRITA CRETU - Du-te dor peste valcele.mp3
04.MITRITA CRETU - Draga mi-a fost luna mai.mp3
05.MITRITA CRETU - Pe drumul Popeni-ului.mp3
06.MITRITA CRETU - Nevasta mi-i tare draga.mp3
07.MITRITA CRETU - S-a trezit dorul cu luna.mp3
08.MITRITA CRETU - Frumos joaca batranii.mp3
09.MITRITA CRETU - Anicuta mea.mp3
10.MITRITA CRETU - Vine mandra pe carare.mp3
11.MITRITA CRETU - I-mi place sa joc, sa cant.mp3
12.MITRITA CRETU - Maicuta cand m-ai facut.mp3
13.MITRITA CRETU - Dorule esti ca un caine.mp3
14.MITRITA CRETU - Azi vreau ca sa beu.mp3
15.MITRITA CRETU - Dragostea-i floare de roua.mp3
16.MITRITA CRETU - Eu cand joc nu tac din gura.mp3

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: