Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 3 septembrie 2011

RODICA ANGHELESCU - DIN CUVINTE-AM SADIT FLORI


01.RODICA ANGHELESCU - Neic-al meu nu are scara.mp3
02..RODICA ANGHELESCU - Neicuta, te-am ascultat .mp3
03.RODICA ANGHELESCU - Lasa mandra ochii-n jos.mp3
04.RODICA ANGHELESCU - Din cuvinte-am sadit flori .mp3
05.RODICA ANGHELESCU - Cati ibovnici am avut .mp3
06.RODICA ANGHELESCU - Timpule, nu-mi fi dusman .mp3
07.RODICA ANGHELESCU - Vino mandra, vino-n sura .mp3
08.RODICA ANGHELESCU - Am sa vin in satul meu .mp3
09.RODICA ANGHELESCU - De cu seara plec la moara .mp3
10.RODICA ANGHELESCU - Soacra nurorii ii zice .mp3
11.RODICA ANGHELESCU - Lumea de n-ar avea dor .mp3
12.RODICA ANGHELESCU - Primavara, camp de flori .mp3
13.RODICA ANGHELESCU - Din Peseana spre Oltet .mp3
14.RODICA ANGHELESCU - Cocosel cand imi erai.mp3
15.RODICA ANGHELESCU - Maica draga, taica bun.mp3
16.RODICA ANGHELESCU - Doamne, nu-mi da, imi poti lua .mp3
17.RODICA ANGHELESCU - Am vazut un mos plangand.wav
18.RODICA ANGHELESCU - De-as trai ca frunza-n vie .wav
19.RODICA ANGHELESCU - Vin' la mine, Iliuta .wav

DOWNLOAD:

Niciun comentariu: