Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

sâmbătă, 3 septembrie 2011

RODICA ANGHELESCU - DE-AR FI DORUL, FAN COSIT


01.RODICA ANGHELESCU - Cum sa ma topesc de dor.mp3
02.RODICA ANGHELESCU - Gandesc la mandrele mele.mp3
03.RODICA ANGHELESCU - Viata mea-i crang de padure.mp3
04.RODICA ANGHELESCU - Neica-nsoara-te cu mine.mp3
05.RODICA ANGHELESCU - Neicut-asculta la mine.mp3
06.RODICA ANGHELESCU - Mierlita.mp3
07.RODICA ANGHELESCU - Doamne pe mandra s-o pui.mp3
08.RODICA ANGHELESCU - Cate doruri are un om.mp3
09.RODICA ANGHELESCU - De-ar fi dorul fan cosit.mp3
10.RODICA ANGHELESCU - Sus in deal la Pestisai.mp3
11.RODICA ANGHELESCU - Dorul de nu-l sarutam.mp3
12.RODICA ANGHELESCU - Marine draga Marine.mp3
13.RODICA ANGHELESCU - Maria Tanase spune.mp3
14.RODICA ANGHELESCU - Marie floare de dor.mp3
15.RODICA ANGHELESCU - Doamne pacatele mele.mp3
16.RODICA ANGHELESCU - Poti sa vezi inima mea.mp3
17.RODICA ANGHELESCU - In poiana florilor.mp3
18.RODICA ANGHELESCU - Am privit la mii de stele.mp3
19.RODICA ANGHELESCU - In prispa casutei mele.mp3
20.RODICA ANGHELESCU - Marine de ma doreai.mp3


DOWNLOAD:

Un comentariu:

Valeriu spunea...

🌹🌹🌹👑🇦🇩👑💕💕💕Iubire infinita pentru minunata noastră Regină plina de lumina 👑🇦🇩👑💞🌏💞👑🇦🇩👑O Voce Dumnezeiasca în Minunata și Sfânta Limbă Românească👑🇦🇩👑Doamna Rodica Anghelescu 👑🇦🇩👑Preafrumoasa Zeiță 👑🇦🇩👑Doamna Rodica Anghelescu 👑🇦🇩👑💞🌏💞👑🇦🇩👑Adevărată Comoară a României 🇦🇩și a întregii noastre minunate lumi 👑🇦🇩👑💕🌍💞👑🇦🇩👑Doamna Rodica Anghelescu 👑🇦🇩👑🌍👑🇦🇩👑Adevărata și Minunata Regină a Frumoasei Noastre Lumi 👑🇦🇩👑💞🌍💕👑🇦🇩👑Dumnezeu sa Va Binecuvânteze, Frumoasă Doamnă 👑🇦🇩👑💕👑🇦🇩👑Dumnezeu sa Binecuvânteze România 🇦🇩și Întreaga Lume 👑🇦🇩❤️🌏❤️🇦🇩👑