Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 22 februarie 2011

CRISTINA TURCU-PREDA (3)

CRISTINA TURCU - Iarta de poti.mp3
CRISTINA TURCU - In viata multe mai pierzi.mp3
CRISTINA TURCU - Intr-o seara-ntunecata.mp3
CRISTINA TURCU - La multi ani, dragostea mea.mp3
CRISTINA TURCU - La multi ani, fetito.MP3
CRISTINA TURCU - Lume, ce-ai cu mine.flac
CRISTINA TURCU - Ma cert cu luna.mp3
CRISTINA TURCU - Ma gandesc mai de demult.flac
CRISTINA TURCU - Ma vorbesc dusmancele.mp3
CRISTINA TURCU - Mai neicuta, hot mai esti.mp3
CRISTINA TURCU - Mai, neicuta, draga.flac
CRISTINA TURCU - Maicuta, maicuta draga.mp3
CRISTINA TURCU - Mama, chip Dumnezeiesc.mp3
CRISTINA TURCU - Mi-a dat Dumnezeu noroc.mp3
CRISTINA TURCU - Mi-ai dat Doamne ce-am dorit.mp3
CRISTINA TURCU - Mi-e drag sa iubesc .MP3
CRISTINA TURCU - N-am ce face, m-am indragostit.flac

DOWNLOAD aici: