Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 24 februarie 2011

SOFIA VICOVEANCA (7)

SOFIA VICOVEANCA - M-am gatit astazi de joc.wav
SOFIA VICOVEANCA - M-am sfadit rau cu badita.wav
SOFIA VICOVEANCA - M-o trimis mama la munca.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Mama soacra, mama soacra.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Mandra nevestica-s eu.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Mandru-i jocul de feciori.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Merg torcand, cararea-i lunga.flac
SOFIA VICOVEANCA - Merge badea la cosit.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Mi-o zis mama sa joc sus.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Mi l-o luat pe badea la arcan.flac
SOFIA VICOVEANCA - Miresuica nu mai plange.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Miresuica, tu mireasa.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Munte, munte, piatra seaca.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Nevasta ca mine nu-i.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Noi mergem dupa mireasa.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Norocul ce l-am avut.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Nu crede flacaului.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Nu gandi bade, gandi.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Nu juca in jurul meu.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Nu ma da mama, cu sila.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Nu stiu mama, al meu bine.mp3

DOWNLOAD aici: