Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 22 februarie 2011

DOREL MOS

DOREL MOS - Altul mot ca mine nu-i.mp3
DOREL MOS - Apuseni, plaiuri cu dor.mp3
DOREL MOS - Bihoreana, bihoreana.mp3
DOREL MOS - Busuioc de la Tinca.mp3
DOREL MOS - Ca la moti, la noi, iarna.mp3
DOREL MOS - Cat pe lume oi trai.mp3
DOREL MOS - Cate flori sunt pe pamant.mp3
DOREL MOS - Ce mi-i drag, nu mi-i urat.mp3
DOREL MOS - Cizmele mele s-aud.mp3
DOREL MOS - De ce n-ati venit la nunta.mp3
DOREL MOS - De trei ori pe dupa masa.mp3
DOREL MOS - Duce m-oi si n-oi veni.mp3
DOREL MOS - Hai mandra, sa ne fim dragi.mp3
DOREL MOS - La mijloc de codru verde.mp3
DOREL MOS - M-o facut mama olar.mp3
DOREL MOS - Ma dusei pe drum, la vale.mp3
DOREL MOS - Ma mana mama la vie.mp3
DOREL MOS - Maicuta, cand m-ai facut.mp3
DOREL MOS - Mance-o focul dragostea.mp3
DOREL MOS - Mandru-i portul bihorean.mp3
DOREL MOS - Miresuta cu cununa.mp3
DOREL MOS - Moatele de la Albac.mp3
DOREL MOS - Mult ma-ntreaba mandra luna.mp3
DOREL MOS - N-am gandit ca voi ajunge.mp3
DOREL MOS - Nanele cele falete.mp3
DOREL MOS - Padure peste Vascau.mp3
DOREL MOS - Paltinas si trei molizi.wav
DOREL MOS - Pierit-or moatele mele.wav
DOREL MOS - Satul meu, cel de-a roata.wav
DOREL MOS - Toata lumea-i dintr-un neam.wav
DOREL MOS - Trece mandra, nu ma-ntreaba.wav
DOREL MOS - Tricolorul nostru spune.wav

DOWNLOAD aici: