Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 2 februarie 2011

GICA PETRESCU - MUZICA NEMURITOARE


Gica Petrescu - Amintiri, amintiri.mp3
Gica Petrescu - Calcutta.mp3
Gica Petrescu - Cararuie, cararuie.mp3
Gica Petrescu - Casuta noastra.mp3
Gica Petrescu - Ce bine ne-ntelegen noi doi.mp3
Gica Petrescu - Ce cauti tu in viata mea .mp3
Gica Petrescu - Da, asta-i fata.mp3
Gica Petrescu - Doar pe tine te iubesc.mp3
Gica Petrescu - Dragoste poveste veche .mp3
Gica Petrescu - Drum bun.mp3
Gica Petrescu - Du-ma acasa mai tramvai.mp3
Gica Petrescu - E mult de-atunci, mai stii, Mimi .mp3
Gica Petrescu - Este nou ceva.mp3
Gica Petrescu - Eu stiu c-ai sa ma-nseli chiar maine.mp3
Gica Petrescu - Fritzi Franz .mp3
Gica Petrescu - Hello, Dolly.mp3
Gica Petrescu - In satu-n care m-am nascut.mp3
Gica Petrescu - In seara cand ne-om intalni.mp3
Gica Petrescu - Ionel, Ionelule.mp3
Gica Petrescu - Iubire, iubire.mp3
Gica Petrescu - Iubirea e o bomba .mp3
Gica Petrescu - La casuta cu ferestrele' nflorite.mp3
Gica Petrescu - La margine de Bucuresti .mp3
Gica Petrescu - Lume, lume.mp3
Gica Petrescu - Mi-e dor de nopti cu luna plina.mp3
Gica Petrescu - Miki.mp3
Gica Petrescu - Noapte, noapte.mp3
Gica Petrescu - Nu, nu plang pentru dragostea mea.mp3
Gica Petrescu - O viata are omul.mp3
Gica Petrescu - Sa-mi canti cobzar.mp3
Gica Petrescu - Sa nu ne despartim.mp3
Gica Petrescu - Trec pe drumul care duce la tine.mp3
Gica Petrescu - Tu nu-ntelegi ce-mi canta inima.mp3
Gica Petrescu - Valsul nostru .mp3
Gica Petrescu - Vreau asta seara sa uit.mp3
TEXT DOC..txt

DOWNLOAD aici:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ați putea, vă rog mult de tot, să încărcați melodiile pe un alt site de download? Link-ul care-i acum nu mai merge, duce către o pagină invalidă. V-aș fi recunoscător dacă ați reposta, e păcat să nu aibă acces publicul la melodiile maestrului Gică.