Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 2 februarie 2011

MUZICA INTERBELICA

Cristian Vasile - Adio, doamna.mp3
Cristian Vasile - Aprinde o tigara (varianta 2).mp3
Cristian Vasile - Aprinde o tigare (varianta 1).mp3
Cristian Vasile - Cararuie, du-ma iar.mp3
Cristian Vasile - La casuta alba.mp3
Cristian Vasile - Stinge lampa
Cristian Vasile - Sub balcon eu ti-am cantat o serenada.mp3
Cristian Vasile - Uita.mp3
Cristian Vasile - Un Tango.mp3
Dorel Livianu - Astazi e ziua ta .mp3
Dorel Livianu - Bea .mp3
Dorel Livianu - Canta-mi sa uit dragostea .mp3
Dorel Livianu - Cantecel de dor si ofmp3
Dorel Livianu - Casuta Noastra.mp3
Dorel Livianu - Cel mai frumos tango din lume.mp3
Dorel Livianu - Cine mi te-a suparat.mp3
Dorel Livianu - Crasmarita din Buzau.mp3
Dorel Livianu - Crizanteme.mp3
Dorel Livianu - Cu lautarii dupa mine.mp3
Dorel Livianu - Doua viori n.mp3
Dorel Livianu - Mi te-ai lipit de suflet.mp3
Dorel Livianu - Morarita.mp3
Dorel Livianu - Sa vina Pompierii.mp3
Dorel Livianu - Vrei sa ne-ntalnim Sambata seara.mp3
Dorel Livianu - Zi si noapte.mp3
Dorel Livianu - Zum, zum.mp3
Gion - Adio Doamna.MP3
Gion - Beau .mp3
Gion - Cine.mp3
Gion - Colega Noastra.mp3
Gion - Da mi iarasi gura ta .MP3
Gion - De-ai stii tu.mp3
Gion - Gandeste-te la mine .mp3
Gion - Iarta-mi.mp3
Gion - Inima-i un telefon.MP3
Gion - Mai da-mi ce altui n'ai dat.mp3
Gion - Spune-mi!.mp3
Gion - Tu esti totul pentru mine.mp3
Gion - Uita-ma.mp3
Gion - Vecina mea de vis-a-vis.mp3
Gion - Vei minti si tu.mp3
Gion - Verisoara din Timisoara.mp3
Gion - Vreau sa-mi cantati din vioara.mp3
TEXT DOC..txt

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: