Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 24 februarie 2011

GHEORGHE TURDA


GHEORGHE TURDA - Am avut si eu un dor.wav
GHEORGHE TURDA - An nou, fericit.wav
GHEORGHE TURDA - Asa beu oamenii buni.mp3
GHEORGHE TURDA - Buna seara, dragii mei.mp3
GHEORGHE TURDA - Cand s-o-mpartit norocul.mp3
GHEORGHE TURDA - Ce rau am facut la lume.mp3
GHEORGHE TURDA - Ce te uiti la gacii mei.mp3
GHEORGHE TURDA - Coborai din deal in vale.mp3
GHEORGHE TURDA - Cui nu-i place dragostea.mp3
GHEORGHE TURDA - De-ar fi mandra-n deal , la cruce.mp3
GHEORGHE TURDA - De ce beau eu cate-un pic.mp3
GHEORGHE TURDA - Decat nora-n casa voastra.mp3
GHEORGHE TURDA - Doina ardelenilor.mp3
GHEORGHE TURDA - Draga mi-e crasma-n padure.mp3
GHEORGHE TURDA - Dragu-mi-i la veselie.mp3
GHEORGHE TURDA - Dragu-mi-i unde-am vinit.mp3
GHEORGHE TURDA - Dupa pui de morosan.mp3
GHEORGHE TURDA - Faina-i lelea-n sarbatori.mp3
GHEORGHE TURDA - Hai, mandra, sa trecem dealul.mp3

DOWNLOAD aici:

Niciun comentariu: