Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

joi, 24 februarie 2011

SOFIA VICOVEANCA (9)

SOFIA VICOVEANCA - Nu stiu lume, nu stiu zau.wav
SOFIA VICOVEANCA - Scripcaru ma baga-n boale.wav
SOFIA VICOVEANCA - Singura-mi fac voie buna.wav
SOFIA VICOVEANCA - Singurica-s, singurea.wav
SOFIA VICOVEANCA - Spune-mi bade si te joara.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Spune-mi draga primavara.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Spune-mi mama-n zi cu soare.wma
SOFIA VICOVEANCA - Spune-mi, spune-mi mama.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Stii tu bade, ce ti-am zis.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Sunt fata de moldovean.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Supararea, bate-o Doamne.flac
SOFIA VICOVEANCA - Sus picioru' lelisora.wma
SOFIA VICOVEANCA - Te duci bade, cu catane.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Toata lumea, noaptea, doarme.mp3
SOFIA VICOVEANCA - Tot asa zic unele.wma
SOFIA VICOVEANCA - Trag la rau, ca altii-n bine.wma
SOFIA VICOVEANCA - Trage hora inspre mine.mp3

DOWNLOAD aici: