Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

vineri, 15 aprilie 2011

CANTEC TRANSILVAN!

01. Valera Peter Predescu - Zis-o badea catre mine.mp3
02. Mariana Deac - Lasa-ma barbate-n pace .mp3
03. Ioan Berci - Codrenesc.mp3
04. Nicolae Muresan - Cine m-aude cantand .mp3
05. Sava Negrean Brudascu - Hai bade la noi pe sara.mp3
06. Leontin Ciucur - Merg la mandra pe carare.mp3
07. Florentina si Petre Giurgi - Mare-i lumea si nu-ncap.mp3
08. Valeria Peter Predescu - La casuta d'inga vale.mp3
09. Ioan Berci - Tropotita codreneasca .mp3
10. Nicolae Muresan - Trecui aseara prin codru.mp3
11. Ionut Fulea - Ioane Ioane .mp3
12. Florentina si Petre Giurgi - Doru-mi-i mai dor .mp3
13. Mariana Deac - Am umblat lume prin tine .mp3
14. Sava Negrean Brudascu - Somnu-mi-i si nu ma culc.mp3
15. Leontin Cuicur - La birtutul cel din vale.mp3
16. Florentina si Petre Giurgi - De te duci strain in lume.mp3
17. Ionut Fulea - Toata lumea are un dor .mp3
18. Ioan Berci - Joc pe lung.mp3
19. Nicolae Muresan - Eu de cand m-am apucat .mp3
20. Leontin Ciucur - Tot asa ma bate-un gand .mp3
21. Sava Negrean Brudascu - Cucuruz cu fruna-n sus .mp3
22. Florentina si Petre Giurgi - Maeran cu creanga lui .wav
23. Valeria Peter Predescu - Mai muiere, ce-i barbate .wav
24. Ioan Berci - Invartita din Suciu de Sus .mp3
25. Ionut Fulea - Zi-i jiana de la strunga .wav
26. Mariana Deac - S-o dus badea-n catanie .mp3

DOWNLOAD: