Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 17 aprilie 2011

IRINA ZOICAN (3)

Irina Zoican - M-o chemat primaru-n sat .mp3
Irina Zoican - Muierea care-i isteata.mp3
Irina Zoican - Mult ma mir de unele.mp3
Irina Zoican - N-am ce face, n-am ce face.mp3
Irina Zoican - N-am o scara, sa ma sui.mp3
Irina Zoican - Nana-l meu cu dorul lui.mp3
Irina Zoican - Nana cu mustata.mp3
Irina Zoican - Nana Gheorghe, de pe vale.mp3
Irina Zoican - Nana, doru de la tine .mp3
Irina Zoican - Neica-l meu e om frumos.mp3
Irina Zoican - Neicuta cu ochii verzi.mp3
Irina Zoican - Neicuta, mustata neagra.mp3
Irina Zoican - Ninge, nana, ninge.mp3
Irina Zoican - Nu-i pe lume, dor mai mare.mp3
Irina Zoican - Nu-mi spune neicuta.mp3
Irina Zoican - Nu fi nana, suparat .mp3
Irina Zoican - Pe lume, de cand ma stiu .mp3
Irina Zoican - Pe parau de lunca.mp3
Irina Zoican - Pentru nana care-mi place.mp3
Irina Zoican - Plange inimioara-n mine.mp3
Irina Zoican - Poti sa ai neica orice.mp3
Irina Zoican - Puisorul meu cel drag.mp3
Irina Zoican - Puiul meu, uite-i primavara.mp3
Irina Zoican - Ramas bun , maicuta buna.wav
Irina Zoican - Rau ma doare sufletul .mp3
Irina Zoican - Sa duci Doamne, glasul meu.wav

DOWNLOAD: