Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 5 aprilie 2011

NICOLAE OPRISAN

NICOLAE OPRISAN - Am iubit doi ochi ca mura.mp3
NICOLAE OPRISAN - Asa dor mult, ca la mine.mp3
NICOLAE OPRISAN - Buzaule rau de munte.mp3
NICOLAE OPRISAN - Cand eram tanar, odata.mp3
NICOLAE OPRISAN - Codre, nu fii suparat.mp3
NICOLAE OPRISAN - Codrule ma uit la tine.mp3
NICOLAE OPRISAN - Codrule, de-as fi ca tine.mp3
NICOLAE OPRISAN - De cand am plecat din sat.mp3
NICOLAE OPRISAN - De la Ramnic la Buzau.mp3
NICOLAE OPRISAN - Fa, maicuta, pachetul.mp3
NICOLAE OPRISAN - Ia, murgule, de mananca.mp3
NICOLAE OPRISAN - Ionico, Ionea.mp3
NICOLAE OPRISAN - M-am suit in prepeleac.mp3
NICOLAE OPRISAN - Mai salcam de langa drum.mp3
NICOLAE OPRISAN - Mandrulita cu parinti.mp3
NICOLAE OPRISAN - Pentru mandra care-mi place.mp3
NICOLAE OPRISAN - Rau imi pare dupa lume.mp3
NICOLAE OPRISAN - Rugulet cu negre mure.mp3
NICOLAE OPRISAN - Sa traiasca mama mea.mp3
NICOLAE OPRISAN - Strig la mandra sa ma-auda.mp3
NICOLAE OPRISAN - Te sarut, maicuta dulce.mp3
NICOLAE OPRISAN - Trandafir de pe razoare.mp3
NICOLAE OPRISAN - Unde, mandro, ne-am iubit.mp3
NICOLAE OPRISAN - Vantul bate-ncetisor.mp3
NICOLAE OPRISAN - Zi, lauta, sa petrec.mp3
NICOLAE OPRISAN.jpg

DOWNLOAD aici: