Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

miercuri, 20 aprilie 2011

DORINA OPREA - PRICESNE


Dorina Oprea - O, Iisuse sa ne spui.mp3
Dorina Oprea - Pe muntele Golgota-n sus.mp3
Dorina Oprea - Priveste Doamne pe pamant.mp3
Dorina Oprea - Sa se indrepteze rugaciunea mea.mp3
Dorina Oprea - Spune-mi mie Doamne.mp3
Dorina Oprea - Sta Maria langa cruce.Mp3
Dorina Oprea - Suferinta lui Iisus.mp3
Dorina Oprea - Un singur dor mai am si eu.mp3
Dorina Oprea - Unde sa ma duc.wav
Dorina Oprea - Cand era Iisus pe cruce.mp3
Dorina Oprea - Cand te-am vazut Iisuse.mp3
Dorina Oprea - De la margini, o apostoli.mp3
Dorina Oprea - Fecioara binecuvantata.mp3
Dorina Oprea - Fie-ti mila Doamne.mp3
Dorina Oprea - Hr a inviat, Aliluia.mp3
Dorina Oprea - Iisuse scump,cand vei veni.mp3
Dorina Oprea - Jos sub crucea rasturnata.mp3
Dorina Oprea - Lacrimi mari imi curg pe fata.mp3

DOWNLOAD: