Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

marți, 5 aprilie 2011

ILEANA SFETCU

ILEANA SFETCU - Am fost una la parinti .mp3
ILEANA SFETCU - Am plecat sa colind tara .mp3
ILEANA SFETCU - Astazi este o zi mare .mp3
ILEANA SFETCU - Cand m-a facut maicuta .mp3
ILEANA SFETCU - Cand vad pe Ion ca vine.mp3
ILEANA SFETCU - Canta-mi cuce numai mie.mp3
ILEANA SFETCU - Dragoste daca n-ai fi.mp3
ILEANA SFETCU - Ia-ti mireasa ziua buna.wma
ILEANA SFETCU - Ionel si cu Lelita.mp3
ILEANA SFETCU - La hora mare din sat .mp3
ILEANA SFETCU - La lunca Ioane, la lunca.wma
ILEANA SFETCU - Potpuriu (preluari).wav
ILEANA SFETCU - S- a legat neica dorul de mine.wav
ILEANA SFETCU - Sub streasina casei mele.wav
ILEANA SFETCU - Trandafir de pe razor.wma
ILEANA SFETCU - Va cant povestea vietii mele .wav
ILEANA SFETCU.jpeg

DOWNLOAD aici: