Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 17 aprilie 2011

IRINA ZOICAN (2)

Irina Zoican - Doamne, grea-i strainatatea .mp3
Irina Zoican - Fir-ai naibii mandra mea .mp3
Irina Zoican - Floare rosie de mac.mp3
Irina Zoican - Fost-am lele cat am fost.mp3
Irina Zoican - Galbena-i in pom frunza.mp3
Irina Zoican - Geaba ma judeca unii.mp3
Irina Zoican - Hai nana, in lunca mare.mp3
Irina Zoican - Hai nana, la Mehedinti.mp3
Irina Zoican - Ia te uita, lume uita.mp3
Irina Zoican - Iesi neicuta pana-n drum.mp3
Irina Zoican - In luna lui mai.mp3
Irina Zoican - In padure la Ponoare.mp3
Irina Zoican - La deal si la vale.mp3
Irina Zoican - La multi ani,cu bucurie.mp3
Irina Zoican - Lele mandra, floare rara.mp3
Irina Zoican - Lume, am umblat prin tine.mp3
Irina Zoican - Lumina,lunita.mp3
Irina Zoican - M-as duce prin muntii mei.mp3
Irina Zoican - Ma ferii de gura lumii.mp3
Irina Zoican - Ma gandesc nana, demult.mp3
Irina Zoican - Ma gandesc neicuta-ntr-una.mp3
Irina Zoican - Ma iubisi nana, o noapte .mp3
Irina Zoican - Ma suparai, vai de mine.mp3
Irina Zoican - Ma uitai afara.mp3
Irina Zoican - Mi-aduc aminte, mi-aduc.wav

DOWNLOAD: