Caută..

Pentru descarcare, trebuie sa dezactivati AdBlock (daca il aveti instalat) si sa urmati pasii.

duminică, 17 aprilie 2011

IRINA ZOICAN (4)

Irina Zoican - Sapte voinicei, ma vor.mp3
Irina Zoican - Saracul satutul meu.mp3
Irina Zoican - Satu nostru, dor ne poarta .mp3
Irina Zoican - Seara cand se lasa.mp3
Irina Zoican - Socru mare ma vazui.mp3
Irina Zoican - Spune-mi neica daca poti.mp3
Irina Zoican - Spune, nana, spune .mp3
Irina Zoican - Stau nana si ma gandesc.mp3
Irina Zoican - Stii mai nana, puisor.mp3
Irina Zoican - Sus la munte, la neica.mp3
Irina Zoican - Sus pe vârf de munte.mp3
Irina Zoican - Taie nana, poteceaua.mp3
Irina Zoican - Te-am iubit nana, demult.mp3
Irina Zoican - Te las neicuta,te las.mp3
Irina Zoican - Ti-am spus nan-al meu.mp3
Irina Zoican - Ti-am spus neica , zau ti-am spus.mp3
Irina Zoican - Timpul se duce nu se introarce.mp3
Irina Zoican - Tine-ma Doamne, asa.mp3
Irina Zoican - Vezi mai nana, puisor.mp3
Irina Zoican - Vezi neica unde m-ai dus.mp3
Irina Zoican - Vezi neicuta cum esti tu.wav
Irina Zoican - Vino nana, hai prin munti.wav
Irina Zoican - Vorbii cu luna, aseara.wav
Irina Zoican - Zic barbatii-asa-ntr-o doara.wav

DOWNLOAD :